keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

tiistain tokoilut ja kuvia

Sarkkiselle sopii ihan älyttömän hyvin se kasikon juoksentelu alotteluna. Sille sopii myös tosi hyvin se että rikkoo kaavoja. Huomasin myös että vauhtiliikkeissä tapahtuvat lähtöhaukut jää pois kun vähän rikkoo sitä kaavaa. Esim. että kapulan heiton jälkeen lähdetäänkin seuraamaan tai käsketään eka maahan tms. Sempasta yleisesti, että ku mikää liike ei oo kymppi ni jännä mennä kokeeseen. Saralla oli niin päin että ku mentii ekaa kokeeseen ni kaikki liikkeet oli kympin liikkeitä, ei vaa pystytty alokkaassa kertaakaan pitää koko pakkaa kasassa kokees. Ja sen kanssa ny muutenki tulee tosi hyviin ilmi se tokon syvin olemus: liikkeiden opettaminen on se helpoin asia...

Sempu oli ekana. Se kävi tekemässä kepit tosi taitavana ja karkas vielä aallekin kun oli vapaana kun kannettiin esteet sivuun. Ei sitten siis enää ollut kun aa kannettiin.. Oli aika innokkaassa mielentilassa sit. Tehtiin siinä kontaktihöntsäilyjä ja sitten kimpassa paikkamakuu. Marko kellotti 2 min tai vissii vähä yli. Tulin loppupuolella vähän lähemmäs. Pysy mun mielestä aika hyvin. Aijoo ja ekana luoksepäästävyys, Marko oli tuomari, siinä se istu. Paikkamakuu oli aika kiva, välillä se kyllä unohtuu aika pitkäksi aikaa tuijottelemaan jos naapurissa tapahtuu mutta pysy kuiteski, se pääasia. Tein sen jälkee vielä maassa ootteluja niin että palkkailin millon menosta, millon pysymisestä ja millon sivulle nousemisesta.

Useempi luoksetulo. Ekassa hidasti jo reilusti ennen mua. Tokan tein sitten reunassa ja kun oli onnistunut rapsuttamaan ponnarin päästään niin meinas rassu juosta päin hyppyestettä joka oli melkein matkalla. Palkkasin parista odottamisesta kans.

Liikkeestä seisomisia, kysyin markolta että paljon lähtee pisteitä, tarkottaen sitä mun olkapäännytkäytysapua ja marko sano että eikai tuomari alokasluokassa noista parista askeleesta ees vähennä, eli apu ilmeisen huomaamaton :)

Hyppy oli taas täällä ok, epäilen että kokeessa siis siitä kii minkänäkönen hyppyeste siellä sattuu olemaan...

Tehtiin seuraamiset nyt vikana. Vähä meinas olla jo veto pois ehkä ku tehty montaa asiaa, ei ihan parasta meitä. Kai sillä seiskan ois saanut. Tehtiin vaan vapaana seuraaminen. Sitten vielä pari liikkeelle lähtöä ja palkka siitä että alotti hyvin.

Sarkin kanssa ne alkujuoksentelut ja sitten se teki paikkamakuuta itekseen sivussa. Ja sen jälkeen parin askeleen seuruutus ja odottelu ja istuminen. Istu suorassa vaikka olin vinossa. Hyvis. Makuussa haluu kääntyä väenvängällä vinoon jossain vaiheessa kun oon sivussa.

Metsku tehtiin niin että takas tullessa juoksutinki jalkojen välistä ja siitä kiertämään siivekkeen ja sitte palkkasin lennosta ku tuli takasin.

Kierräteltiin siivekettä ja stoppeja, kiers välillä kaukaa sivusta hyppyesteenki.. Kun lähetti stopista uudelleen kiertämään niin ihan ku ois pysähtyn seuraavalla kerralla paremmin. Tiiä sit jos kuvittelen.

Seuraamista. Oli taas aika huono ylipäätään. Hyvääkin oli; jätin askelista seuraa käskyn pois ja olin hiljaa niin ei kuumottanut yhtään niin paljon. Käännökset paikallaan on maailman rumimpia. Nyt aattelen taas niin että jos se vaan löytäs sen pa:n ja sitte pikkuhiljaa rupeis tajuumaan ettei tartte venkslaa sataan suuntaan ku kuiteski pitää tulla pa:n lopuks. En tiiä. Hitaan käynnin oli hiljaa. Oho!

Kolme kokonaista hyppynoutoa ja ei vaan kiertänyt. Hyvis. Yritin heittää vähän vinoon niin meni aika optimaalisesti suoraan esteen taakse. Este oli keskellä hallia ja sivussa esteen kohalla oli merkki. Lähetin kauempaa Saran merkille, siitä hyppäämään hypyn yli ja noutamaan esteen takana odottavan kapulan ja hyppäämään takaspäin esteen yli vaikka mä olin iiiihan vinossa ja sillä ois ollut kapulalta suora linja mun luo. Teki ku enkeli. Se on heti niin hyvis ku pitää vähä ajatella että mitä tekee ja tarttee mua kertomaan että mitä tehään.(Ja saa olla kauempana musta..)

Luoksetuloa vähä niiku kokonaisena. Yks stoppi niin että kävelin stopin jälkee kaukaa luokse palkkaamaan ja sitte samassa kohti uus ja oli aika hyvis. Siitä loppuun asti. Maahanmeno, välit ja loppu oli semmosii et ei mulla pal sanottavaa. Täähän oikeesti kai paranee reenaamalla?!

Lopuks kaukoi. Vähä liian pinkeenä. Mulla oli myös jäänyt nami käteen, niissä kaikissa onnistuneissa ei oo ollut namia kädessä. Ei ymmärtänyt s-m käsimerkkiä tai sitten mä en enää osannut tehä sitä sillee miten se toimi, epäilen jälkimmäistä. Lopetettii onnistuneeseen m-s vaihtoon. Se alkaa olla mun suosikki.

Loppuun kauhee kuvapläjäys. Ihanaa kun aurinkokin on palaamassa talviunilta. Oon ehtinyt jo suunnitella kameran huollattamista kun kuvat on niin rumia :)











minä!minä!

tuttu asento? namia?












Ei kommentteja: